Velkommen

Ny jobb med truckførerbevis

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Vi har utdannet truck- og maskinførere i over 30 år

Ordne trucklappen til jul! Neste kurs er mandag 18.03.24 kl 17 på Stovner i Oslo! Vi har store og teorilokaler med god plass mellom deltakerne og effektiv kjøreopplæring. Vi har kurs til markedets rimeligste priser!

Truck- og maskinførerkursene arrangeres i Oslo og Nittedal, men kan og gjennomføres hos den enkelte bedrift, dersom forholdene ligger til rette.

Vi har fleksible kurs, de kan holdes dagtid, kveldstid, eller som helgekurs. Ta en titt på våre sider om truck og maskin for mer informasjon om kursene. Vi har kurs fortløpende hele året.

Har du kjørt med fadderløsning og trenger praktisk prøve? Ta kontakt!

Nor Truck og maskinførerskole ble etablert i 1983, og har over 30 års erfaring i å utdanne truck- og maskinførere.

Nor Truck og maskinførerskole er en opplæringsbedrift godkjent av Norsk Sikkerhet Sertifisering