Velkommen

Ny jobb med maskinførerbevis

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Kommende maskinførerkurs:

Neste kurs er mandag 31.juli 2023. Ledige plasser! Kursene holdes på Stovner i Oslo med felles teori.
Adresse: Nedre Rommen 4

Kurset starter med felles teori, deretter kan kjøring avtales individuelt slik det passer best for deg!
Kjøringen foregår i Nittedal

Vi tar smittevern på alvor! God tilgang på håndvask. Store teorilokaler med god plass mellom deltakerne. Kjøreundervisning 1-1 med god avstand. På grunn av hensynet til korona-smitte, er det BEGRENSET ANTALL plasser.

Vi starter med felles teori som tar 5 dager, deretter avtaler vi kjøreopplæring individuelt.

Ta kontakt for påmelding!

Undervisningsopplegg:
Nor Truck og maskinførerskole ble etablert i 1983, og har over 30 års erfaring i å utdanne truck- og maskinførere. Vi er en godkjent opplæringsbedrift. Det er ikke lov å kjøre masseforflytingsmaskiner uten tilstrekkelig og påbudt opplæring. Den kan du ta her hos oss.

Undervisningsopplegg

Teoridel: består av modul 1.1 og 2.1, og dekker all teori for alle masseforflytningsmaskiner.

Vi benytter godkjent lærebok (Angerman) og har spesielt tilrettelagt for deg med fremmedspråk, dysleksi, konsentrasjonsvansker osv. Mye visuell undervisning, som er lett å forstå

Vi har stor fokus på sikkerhet og at de som deltar på kurs hos oss skal kunne fullføre.

Det er mulig å kun ta teorikurs, dette koster 5000,- pr person. Teoridelen kan arrangeres hos hver enkelt bedrift dersom det er flere som skal ta den, eller i våre lokaler i Oslo/Nittedal.

Kjøreopplæring
I tillegg kan vi tilby kjøreopplæring og utstedelse av førerbevis for klassene M1, M2, M4 og M6. Dette er de mest brukte maskintypene .

Teoridelen kan arrangeres hos hver enkelt bedrift, eller i våe lokaler i Oslo/Nittedal.

Praksis utføres i Nittedal, Viken.

Priser

Teori, felles grunnmodul 1.1 og masseforflytningsmaskiner 2.1 kr 5000 pr pers. Kjøreopplæring kr 15.000 per person pr klasse. Dette inkluderer modul 3.1 og 4.1 for aktuell maskinklasse.

Kampanjetilbud:
Teori for alle maskinklasser og fullstendig opplæring i valgfri klasse M2 (gravemaskin) eller M4 (hjullaster) kun kr. 12.000 pr pers!

Dersom du ønsker begge maskinklassene, får du dette til markedets absolutt laveste pris; kun kr. 20.000

Du får alle påkrevde moduler i disse prisene, og ved endt kurs har du kompetanse-bevis for gravemaskin og/eller hjullaster.

Vi har stor fokus på sikkerhet og at flest mulig skal klare kurset hos oss uten vansker.